Fritabarn!

Idag jobbade jag på fritan, för varje gång där blir jag bara säkrare och säkrare på att det är detta jag vill! Det är så otroligt mysigt! Att komma dit, barnen börjar känna igen mig mer och mer och även om de "nya" barnen är lite blyga för mig till en början så släpper det snart och jag får en bamsekram! Barn som jag inte sätt på en evighet kan komma och krama mig hårt och säga "åh! vad mysigt! det var längesedan jag fick krama dig Signe!" Åhhh! men gullunge! Finns väl inget bättre än barn? 
Jag har alltid varit den som sagt att jag vill ha barn tidigt, för tänk, att skapa ett perfekt litet barn. Som man ser sina egna drag i, som man ser pappans drag i, som man älskar mer än själva livet! Att se det växa, ta ett steg i taget, när barnet börjar skolan när h*n börjar få en egen personlighet och ett eget liv. En vän för livet! 
Tänk en sån fin gåva som vi kan få uppleva! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0