Första dagen av resten av ditt liv

Här sitter jag, med en svidande hals, täppt näsa och små värk i kroppen, typiskt! Vi får hoppas att det inte blir värre än så här! för ligga hemma och vara sjuk har jag ingen lust med! 
Jimmy åkte till Stockholm, idag! Jobb väntade för honom tillsammans med Erik och Chrille! Skoj för honom att åka med sina vänner iallafall! 
Sen kommer de hem på onsdagnatten, satsar de på iallafall! Sen åker de på torsdagen till Sälen. Himla farande, och jag får vara kvar hemma! 
Ikväll tänkte jag bara mysa, Bruno är här så det är jag och djuren, det trivs jag med! Det gör mig inte ett dugg! Men visst saknar jag att inte Jimmy kommer hem vid den här tiden! Men så är det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0