Die u mothafukka' die!

Igår var min härliga böld, fööörjävlig. Det svartnade för ögonen flera gånger när jag råkade kokmma emot den, idag var det lite bättre men så kom jag till Hällestadgården för jobb, där reagerade de gamla och sa åt mig att gå till sjuksyster, och man ska ju lyssna på de gamla och kloka så det gjorde jag ju. Hon blev lite chockad att jag gick runt med den, den var tydligen infekterad, jo tack, jag vet.. Så hon tyckte att jag skulle ringa till farbror doktorn. "Tusan tänkte jag, jag som avskyr sjukhus." Men jag ville ju inte att det skulle bli värre så jag ringde iallafall, lämnade mitt mobilnummer och sen ringde de upp! Jag kände mig så larvig som ringde för en så mesig liten sak som en finne! Men damen som svarade tog mig på allvar och var jättetrevlig! Det uppskattas verkligen och det bästa av allt var att jag endast behövde besöka apoteket för att införskaffa mig alsolsprit och lite plåster! Sen fick jag kurrera mig själv! Det gillar ju jag! När jag får pilla och undersöka mig själv istället för någon i vitrock och ett allvarligt leende med starka händer! Usch! 
Så nu sitter jag här, inspritad och omplåstrad! Ikväll ska jag på myskväll med Sofia och Anna! 
Imorgon hoppas vi på en dag till med sol! Så ska jag och Jimmy till en sjö och grilla korv och dricka varmchoklad och bara ha det mysigt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0