Det dundrar och far

Huvudet dunkar och dyngdkraften är tyngre än vanligtvis! Det här med baksmälla! Att man ens vill utsätta sig för det! Hu geda mig! Men det var en himla rolig gårdag!
Dagen började med mys med min prins och våran fyrbenta prinsessa!
Sen begav vi oss till stan, det var så skönt! Ingen stress, vi gick runt i affärerna och unnade oss lite nytt! Vi "firade" våran dag igår! Som vanligtvis är den 30 men eftersom februari bara har 28 dagar, blev det ju igår istället! Fina tulpaner fick jag och en tröja, Jimmy fick en ny keps!
Sen väl hemma fixade lite, tog nya kort på chillorna och jag uppdaterade min hemsida! (isfolketschinchilla.com)
Sen begav vi oss till Anna och Jonas, vi firade Anna och Sanna, med lite förfest hos dem deog vi sedan till Hugo finspång, där det var invigning av nattklubben! Det var riktigt kul faktiskt och otroligt kul att träffa alla gamla bekanta!
Tillslut blev det dock bara rörigt med alla människor så, jag och Jimmy gick hem!
Väl hemma såg jag på fb att Mickis och Andreas hade fått sin fina lilla son under kvällen! All lycka till er, fina ni!
Ikväll kommer mamma på besök! Plankstek står på menyn! Så just nu samlar jag krafter till att städa, städa chillaburar och till att åka och handla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0