Rörigt är bara förnamnet!

Snacka om att vara inne på djuptvatten just nu. 
Trots det så kan jag inte deppa idag, faktiskt, jag är så glad idag! 
Trots att jag saknar en tuss, och att farbror cancer inte vill lämna oss ifred, och att jag hittade min bil med en fet punka igår efter jobbet, så är jag glad idag. 
Vi har planerat Bråvalla och jag längtar! Det ska bli så otroligt roligt! Att se många bra band, träffa nya människor och bara ha det härligt. Jag och Jimmy har storstädat lägenheten idag, bäddat rent och torkat golv, rubbet! Tvättmaskinen går varm och det känns så skönt att det är klart nu. Vi åkte och bytte däck på bilen förut och mitt reservdäck var ett vanligt däck så om det blir krångligt att laga detta däck så känns det ändå okej! 
Min kära lilla katt har tömt ett glas vatten över min mobil så nu är den hel-cp ljudet funkar inte, SÅ JAG KAN INTE PRATA I TELEFONEN, SMS ENDAST. Blev lite små frustrerad och funderade på att bada katten så skulle hon få se att man inte ska leka med vatten. Men sen ringde jag Telia så nu har jag en Iphone 5, en surfplatta och en Samsung galaxy pocket plus påväg hem till mig istället. Det är ju helt okej måste jag säga! 
Nu ska vi fixa oss och kila bort till Hugo och käka plankstek och ha de gött ute på uteserveringen med fina vänner! 
Livet är här och nu. Lev det inte för går dagen eller för morgondagen, lev livet för idag! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0