Frustrerad

Jag sitter och tittar på Djursjukhuset, och jag blir så frustrerad när jag ser chinchillor som besöker vetrinären. I 9 fall av 10 har inte vetrinären en aning om vad det är de sysslar med. De kan inget om chinchillor, de slipar tänderna på dem, de söver ner dem, de har inte en aning om hur en chinchilla fungerar. Det är just det som är så illa, för det erkkänner de inte, de lossas att de har koll, de tror de har koll, men nej, de kan inte. De lurar tittarna att det är så eller så som man ska göra! 
Just nu handlar det om en chinchilla som äter dåligt, och som magrat av, de har inte nämt om den har förstoppning, de lyste med en lampa i munnen sen sövde de ner den. De slipar tänderna på dem, och fy fan för att slipa ner tänderna. Det är det enda de gör med chillor, hela tiden, slipar tänderna. Så nu tycker folk som inte kan att det är lugnt, vi åker och slipar tänderna. 
Jag som inte sätt mer än en rötgenplåt på en chinchilla som inte har tandfel. Chinchillan på Tv.n sa de att det inte är någon fara, men hon hade två piggar. Jo men lycka till säger jag.. 
Gå till Göran Lundmark nästa gång. 

"Och hör sen!" Säger Jason
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0