Blod, swett och tårar

Det är helt galet, jag har inte uppdaterat min blogg på evigheter känns det som, men det var ju faktiskt inte så länge sedan, iallafall det har känts som att så fort jag och Amanda fått en ledig stund så har vi suttit med hennes hår för att det skulle bli klart tills imorgon! Och det blev det! Ikväll kl 19.30 blev det helt klart! Det känns så bra! Och det blev så bra! 
Jag tänkte visa lite före och efter bilder, även lite under arbetets gång. Amanda har verkligen offrat blod svett och tårar för sitt hår, herregud, hennes fingrar är helt såriga pga virknålen som bokstavligt talat köttat sig in i hennes fingrar! Så vi plåstrade om dem med lite alsolsprit så hoppas vi att det ser bra ut imorgon igen! 

Här har vi korvarna innan!

De ljusa är nya och de gröna är gamla! Ser ni hur fint det börjar bli!?

Kamma kamma kamma! 

Blödande och svullna, men fint omplåstrade!

Titta titta tiiiiitta så fint det blev! DUKTIGA OSS! Hon kommer va så vacker imorgon! Vackrare än vanligt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0