Putte i parken

Håkelihåkan fredagen var perfekt! 
Jag fick träffa lilla Aron på förmiddagen, efter att vi kollat på lägenheten. Mysiga lilla unge! 

Sen vid tre begav vi oss som sagt mot Karlstad. Det tog sin lilla tid, men vi hade bra musik och var pratglada alla tre! Så vad gjorde väl det att det tog lite tid! När vi kom fram vid halv sju så satte vi oss på en pizzeria och käkade lite och njöt av solen! De säger ju att det är något speciellt med solen i Karlstad, det är jag villig att hålla med om! 
Fina tjejer dessutom!
Sen bagav vi oss till "Putte i parken". Både jag och Mia, som hade varit på Bråvalla festivalen, blev helt förundrade över hur rent och fint det var på festivalen. Det var verkligen barnvänligt och det sköttes mycket snyggt. Festivalen låg precis vid vattnet och det var så mysigt. När vi kom dig gick vi runt och kollade lite, köpte Håkan tröjor och gick sedan ner till stranden som satt ihop med festivalen och satt och njöt och pratade. Visst låter det toppen?

Fint va? 
Vi strövade runt lite och tillslut närmade sig klockan halv elva och vi gick bort till stora scenen där Håkan skulle spela, det var dock en timme kvar men vi ville ju ha bra platser så vi tog plats i tid. Det var många som tänkte likadant.. Och jag har nog aldrig varit med om värre publik faktiskt! Fullkomligt respektlösa! Usch! Och då ska ni tänka på att jag varit på rockkonserter och en hel del konserter, men detta var färdjävligt! Vi fick tillslut backa, och då var det en halvtimme kvar till Håkan skulle på scen! 

Sen stod han plötsligt där! Och körde "Det kommer aldrig va över för mig" som första låt! Det var helt fantastiskt! De snabbaste 1.5 timmarna i mitt liv! Underbara Håkan!
Underbara Håkan! Tack!!
Vägen hem var lång men hem kom vi! Vi kom överrens om att Karlstad kunde vi bo i. Utan tvekan! 
Tack tjejer och Karlstad och hela fredagen för en underbar dag!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0