Lägenhets titt

Idag ringde klockan 08:00 och det var dags att gå upp  och göra sig iordning för att åka till stan, möta upp min fina sambo för att åka och kolla på en lägenhet. Vi har planer på att flytta oss mot staden. Blandade känslor för att kolla, nervös och upprymd! Jag är så allergisk mot cement och när jag fick se att det endast fanns cement runt omkring mig där lägenheten låg så ville jag bara gå ut och sätta mig i lägenheten igen. Denna lägenhet var absolut ingenting för oss. Trappuppgången var grisig och det kändes som ett fängesle med en grind in till innergården. Lägenheten hade högt till tak och "fint" parkettgolv. Den kunde ha varit fin. Men nej, det var inte våran lägenhet! Så var det bara! 
Det är bara att leta vidare :) 

Men titta bara här vilken snygging! Man blir ju kär 100 gånger om när man ser honom! 
Och han är bara min! Mums! 
Han har gått och blivit modell nämligen! För Somewear! Så i tisdags var han och fotograferades och här är ena resultatsbilden! Snyggt va?! :) 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0