Ett och två steg fram

Hejhopp! Ville börja med att säga att jag lever!
Jag har legat utslagen, orkeslös, med migrän i några dagar. Den tog rättså bra skulle jag vilja påstå! Och tack vare denna underbara lilla huvudvärk så missade jag självklart helgens festligheter.. SUCK! Men det var skönt att bara va när de värsta anfallena hade gett med sig, jag kunde bara ligga och mysa med min lilla katt och se på Greys Anatomy, vilken jäkla serie btw! Gråter floder och så fort de nämner en sjukdom tror man själv att man sitter inne med den. Det är väldigt farsinerande att man kan ryckas med i en serie på det viset! Helt underbart! Hur som helst, igår var jag ledig och då när Jimmy hade slutat jobbet åkte vi och badade, han tog med mig till en liten sjö som kallas för lilla Hawaii, vattnet var turkos-grönt, det var så fint! och varmt! Inte sådär så man var tvungen att tvinga sig i, vilket var tur, då både jag och Jimmy är riktiga badkrukor! Men i kom vi och det var himla skönt att få simma lite och sträcka ut sig och bara njuta av det halvsvalkande vattnet!
Idag har vi storstädat lägenheten, väldigt nödvändigt men också väldigt kul och skönt när det är klart, vilken skillnad det blir! Och det blir så mycket roligare när man hjälps åt! Chillorna har även dem fått det rent och fint, så nu känns det bra! Nu är jag på jobbet och ska sätta igång med kvällsjobben när som!
Ville bara uppdatera om att nu har jag nya saker att se fram emot! Imorgon ska jag ta en dejt med min sköna Pingla Linnea! Det behövs det ibland! Vi hoppas på fint väder så kan vi få bada lite!
På torsdag ska jag skriva kontrakt med Pontus på min lägenhet! Så skönt ska det bli! Ett steg framåt!
på fredag hoppas jag på lite styvmormys i norrköping.
På lördag åker jag skapligt till Boxholm för att umgås med Emma, min fina varndomsvän! Vi har vuxit upp med varandra och nu har hon blivit mamma! Så jag bara måste ju åka dit och umgås lite! Det ska bli så kul! På kvällen tänker nog jag och Sofia sätta oss på en uteservering och dricka goda drinkar och ha det bra!
Två steg fram!
Allt går, ibland lite haltande, men det går!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0