Dunder och brak

Det åskar, det blixrar och far och jag tycker det är så otroligt obehagligt! 
Men nu sitter jag här och är så nöjd med dagen, trots obehaglig åska. Jag har jobbat 7-15 idag och det gick bra. En seg dag, då våra dagar på jobbet har blivit ovanligt långa. Då det är mycket vänta mellan varven, för tillfället! 
Hem och fixa djuren. Satte mig med kontraket för min lilla lägenhet som jag idag sålde till Pontus, det känns himla skönt! Och nästa Torsdag flyttar han in! 
Bra pengar som jag och Jimmy ska spendera genom en resa, alla pengar ska inte spenderas, det är bra att ha lite på sparkontot. Men vi förtjänar en resa!
Tänk om den där lägenheten hade varit sisodär två tre rum till, med ett riktigt kök, ja då hade jag bott där än i dag! För jag bara älskade den där lägenheten! Men nu blir det bra! Pontus kommer trivas!
 

Kommentarer
Postat av: EN HEMLIG FIA!

SÖTNÖT!!!!!!!!

2013-07-31 @ 12:10:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0