Djupvik minisemester med två tokstollar!

I tisdags åkte jag Linnea och Sofia mot Djupvik efter att ha handlat på oss en massa gott! 
Som vanligt när man är med dessa två brudar så har man träningsverk efter en kvart efter all skratt! 

Vi har haft några toppen dagar och tisdagkvällen bestod av allsång på skansen på tv och tacokväll, mormor och morfar var på teater så vi hade huset för oss själva och njöt av en fin kväll. 
Onsdagen bestod av en madrass på kajen, då solen sken så fint på oss. Hur härligt som helst! Jag var en riktig mes och vågade inte alls hoppa ner i vattnet, det gjorde de andra två. Men som jag sagt förr så är jag inget för att bada ;) 
På em kvällen så käkade vi Grillat och åkte sedan in till Kvarsebo och var med på Allsång på Kajen, oh! De va så bra! Prästen, den mannen alltså! Om alla Präster vore som honom skulle jag inte tveka en sekund till att gå till Kyrkan oftare! Det var en väldigt fin kväll! Den avslutades på altanen med mormor och morfar, en mysig kväll där vi satt och pratade och hade det skönt. 
På Torsdagen packade vi efter frukost och begav vi oss hemmåt . 
På kvällen var vi på Musicquizet i Finspång! Och vi fick "tröst pris" TJOHO! vi hamnade på en 9e plats och det är vi nöjda med, då vi tyckte det var sjukt svårt! 

En himla härlig minisemester och vi har kommit fram till att vi är riktiga proffs på att ha semester!
Här kommer lite galna bilder!
 
 

Kommentarer
Postat av: Fläcken

Fläck i trosan

2013-07-31 @ 21:30:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0