Vi har vingar av guld

Jag lovade min allra finaste vän att skriva ett blogginlägg, men som ni märkt så skriver jag bara när jag vill få något sagt! Idag vill jag säga att jag är så lycklig där jag är just nu, jag är lycklig för ett litet ljus som lyser fint i en ny lykta som min älskade fina mormor har gjort, jag är lycklig för att jag har en kärleksfull katt i min famn, jag är lycklig för att jag har en så otroligt fin vän, min vän som är min bästa vän, min kärlek och min livskamrat, min underbara Jimmy,min! Jag inser så många gånger att det inte finns någon annan, som just han, han är verkligen världens ödmjukaste, vackraste och mest kärleksfulla människa jag känner. Jag vet ingen som inte tycker om honom, han är en sån där människa som bara smälter in och alla bara trivs med honom, och han är min! Jag känner mig så speciell när jag tänker på det. Han och jag! 
Jag är även lycklig för att jag har fått träffa en gammal vän idag, som jag är så glad över att ha! Fina Rasmus som man bara njuter av att få prata med! 
Jag är lycklig för att jag lever mitt liv, att imorgon är tredje gången som jag ska få fira Jimmy på sin födelsedag, tre gånger har jag fått vara del av den dagen, åter igen känner jag mig speciell! 
Var tacksamma för livet fina vänner, i helgen ska jag bli full, mest för kärleks skull! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0