Remember my name, HAIR!

Här sitter jag och kollar tillbaka på min blogg, kollar igenom inlägg från ett och två och tre år sedan, tänk vad tiden går och det gör mig glad att jag har skrivit denna blogg, det är ju därför jag skriver, för att komma ihåg! Något jag kom fram till iallafall är att jag saknar, verkligen SAKNAR mitt längre hår, jag har älskat denna frisyr i över ett år och nu är jag trött på det, och nu håller det på att växa ut, eller något och det ser förskräckligt ut, jag avskyr det och jag vill att det ska vara fint igen! 
Ni ska få se lite bilder på hur jag hade håret förr, det var ju ganska tråkigt men jag kollar tillbaka och känner mig så fin i lite längre hår som ramar in mitt runda ansikte och stora kinder! mest av allt skulle jag vilja ha längre hår men ändå lite tufft och annorlunda, för jag vill inte vara som alla andra, och det är ju fel att säga också eftersom att det bara finns en sån som jag! Tänk på det! Du är unik, på alla sätt! jämför inte! du är DU och ingen kan någonsin vara bättre på att du än DU! haha flum!
Bilder var det!

Förbannat gammal! men här är mitt blonda "orginalhår"!

Sidecut hade jag där någon gång!

Mörkt mörkt och lite lockigt, lööööve <3

blekt blond och en brun slinga på sidan

Kopparrött och volym

Kort rött med olika slingor!

Brunt och axelkort, mitt hår ser tjockt och mysigt ut!


Det är nog det här jag saknar mest, att kunna sätta upp håret, eller
göra vad man vill med det, typ! ni förstår vad jag menar!

Långt brunt! mmmhmm! <3

Kort och blond!

Kort och brunt! Som ni kanske förstår så vill jag vara mörkhårig! med längd. Det kommer bli en utmaning för Jennica nästa gång jag kommer dit! Säg gärna vad ni tycker!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0