Omkring mig står skogen så grön

Egao.blogg.se 

Ett blogg ni måste läsa.. För där kan ni hitta livsglädje och förnuftiga resonemang, hon är även vegitarian och berättar om bra recept som man kan göra, enkelt! 
Det är också min bästa vän! Finaste hon! Finaste Amanda, finaste Nannis!

Just nu sitter jag och lyssnar på Mando diao, åh så bra de är! 
Låten :Strövtåg i hembygden, den är så skön att lyssna på, allt stannar upp och det är svårt att tänka klart för man vill bara falla in i låten. 
Idag är min älskade mamma här, jag bjöd henne på Chips Gratäng! Den blev faktiskt jättegod! Riktigt stolt blev jag! då det var första gången jag testade! 
Den innehåller:
Grillchips
Fläskytterfilé
champinonstuvning
Ost 
(egentligen skulle det vara tomat och lök i också men det glömde jag helt bort! hihi!) Men som sagt det blev gott! med en god sallad också! 
Mycket skitsnack blev det och mys med djuren! 
Nu spelas Stiftelsen i mina högtalare och jag måste säga det att jag längtar ihjäl mig till att vi ska se dem! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0