Om du var vaken skulle jag ge dig allt de där som jag aldrig ger dig!

Idag vaknade jag utvilad och ändå lite orolig, det där med drömmar kan ju vara himla härligt, men dagens dröm var det inte och den vill jag bara radera ifrån minnet, den delen vill jag utnyttja av något annat bra att minnas! Det log mig föut att jag saknar Jimmy, det blir nog så när man är så van vid att han ska komma hem någon gång mellan 15-17 varje dag och så gör han inte det, min fina! Men visst, det är himla nyttigt att sakna och längta och då känns det bra att sakna honom!
Sitter nu och ser lite tv och har precis ätit en supergod brunch! Ska pallra mig till badrummet och ta en lång skön dusch + så ska jag lägga på en härlig ansiktsmask! 
Jobbar kväll idag och det är faktiskt himla skönt att göra! 16-21 då hinner man med lite på dagen och sen hinner man inte bli hel slut på jobbet av ett långt arbetspass! Jag gillar 16-21 passen! Har nog med att göra att jag gillar att ha sovmorgon! ;) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0