Mitt bästa för dig

Jobbet idag gick bra, även om jag börjar bli sjuk! känns himla tråkigt men så är det, det är otroligt mycket basiller som springer runt och spökar just nu! 
Hur som helst, idag kom mina bästa kunder till mig och klippte sig, Rasmus och Alvin, Alvin är 6 och Rasmus 3, otroligt gulliga och väldigt duktiga, det är inte alla 3 och 6 åringar som kan sitta stilla och bli klippta, så det är himla kul! De har varit hos mig några gånger nu och nu börjar de känna igen mig bra! och det är kul!

Jag och Amanda har lite nya blogg planer och det ska bli spännande om vi får till något med det! håll utkik! det betyder ju inte att jag kommer sluta blogga på denna blogg, för det här är ju min lilla dagbok! 
Kolla in på Amandas blogg vettja! Jag älskar att läsa hennes blogg, hon skriver inspererande och om hur livet som vegitarian är! ;) Egao.blogg.se 
 
Ikväll kommer min Jimmy hem! Det känns skönt :) 
Jag ska se om jag hittar lite insperation till mer blogg senare! Håll utkik :) 

Gammal bild på mig och kusin Maja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0