Logiskt

"Det är så logiskt alla fattar utom du!"
Här sitter jag med min fru och vi har en varsin datorn i knät och myser, ja jisses vad vi myser! Någon måste jag ju mysa med när min prins är i huvudstaden och jobbar!
Vi satt och diskuterade ett läskig men ändå ett intressant ämne, filosofi! Frågan kan man vara säker på någonting? Finns det något man kan vara säker på? "Ja, att vi alla kommer dö" visst gick den tanken genom ditt huvud? Men hur kan du vara säker på det? vad som helst kan hända som gör att din död inte kommer att ske, eller? Det är spännande att diskutera och speciellt med Amanda för tankarna flyger verkligen omkring! Hon är en klok liten tjeja! 
Men om man tänker för mycket får man huvudvärk och det är ju onödigt, så njut att ovisheten och lev i nuet och trivs med livet! Man vet aldrig vad som händer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0