Vinar kväll med en gnutta puls

Igår låg vi i sängen sådär onödigt länge! Och ooooj så skönt det var!
Sen hopplade vi upp och började städa och göra fint! Skönt att ha det gjort!
Lagade mat och Amanda kom så vi sedan kunde åka vidare till Icka! Först hämtade vi dock upp Linnea först.
Väl där var Sara! Mysigt, hade inte sett henne sedan peace and love i somras! Så det var trevligt! Vinkväll stod på schemat! Mitt vin var förbannat äckligt! Så jag blandade med amandas vin och jag vet inte vad hon blandade med för plötsligt hade den fröken spårat fullständigt! Så den där danskvällen inne på puls blev inte sådär överdrivet lång! Men vad gör det? Idag mår jag kalas! Och vi ska snart åka och äta pizza hos svärföräldrarna!:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0