Musik

Musik, denna gåvan i livet. Jag vet inte vad jag vore utan musik, samtidigt är jag ingen sån som måste lyssna 24/7 på musik för att uppskatta det, men det är som stunder som nu, när jag sitter hemma, i min soffa och drar igång en låt som får hela kroppen att slappna av, som gör att hela jag njuter och bara trivs med tillvaron, trots att jag sovit för lite och snart ska åka iväg och jobba mitt andra natt pass! Det gör inget, jag vet att jag kommer orka, jag sitter hellre här och lyssnar på Axl Roses stämma och stråklarna och Slash gitarrsolo. Jag talar om November Rain, den är så speciell för mig och jag vet inte, men den får mig att tänka på alla underbara människor jag har runt omkring mig. Speciellt mycket på mina älskade kusiner, Matilda och Emilia, även på min fina mamma, oj vad många kvällar vi bara suttit och blundat och njutit.
Åh vad jag älskar sånhär kvlititets tid. Min dag har varit så bra! Natten gick bra på jobbet och jag sov bra, sen åkte jag till Svärtinge och åkte skridskor med Icka och Johan, grillade även korv och hade det jättemysigt! Jimmy skulle varit med men han satt fast hos tatueraren! Han missade något! himla fint och skönt att komma ut i luften! 
Jag tänker länka låten nu sen ska jag bara njuta!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0