Livets framsida!

Det är tider som dessa som jag skulle ha fallit platt till marken, när jag fick veta om saker i mitt liv för tillfället, vissa delar i livet är tufft, nästan hela tiden, men det är bara delar, det är inte hela livet som är tufft, det finns så mycket att glädjas åt, och trots allt som är just nu, så istället för att falla platt är jag mest bara lite mer fundersam och tvekar inte en sekund på att ta vara på det fina och glada! 
Jag känner mig så stark, min insida är stark! Jag har vuxit mig stark och jag vet att det är pga. Jimmy som fått mig att känna mig stark. Det finns ingen annan person som får mig att känna mig så bekväm med allt, tillsammans lyser vi starkare än solen! Även om han är dålig på att prata och ibland säger helt fel saker, så finns det inget finare än att se honom lycklig, hans glittrande ögon när hela han spricker upp i ett skratt! Det går liksom inte beskriva vad som händer inom mig när han skrattar! Det är magi! Det är magiskt att få se och höra! 
Våran fina katt, som man ibland blir så irriterad på att man inte vet var man ska ta vägen, som gör något helt ofattbart i nästa sekund som får hela mitt hjärta att smälta! Den personligheten! Jag har aldrig sett något liknande! En klok, retsam och kärleksfull liten katt har vi fått! "för våra synders skull" Brukar mamma säga! Det kan nog stämma stundtals! 
Jag är så glad över mina fina små luddtussar, som skänker mig så mycket glädje! Jag älskar min familj, min lilla ark, på ängsvägen! Men det behöver inte vara på ängsvägen, bara jag får ha min familj så mår jag bra!

Livets baksidor, de är svåra, jag vill att alla mina nära ska må väl, men för tillfället gör de inte det. Vilket skrär i mig, och det är något jag vill ta tag i, vi börjar med lillebror. Det kommer bli en lång väg, men det ska gå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0