Ja men så är det nog

Jag är inte världens bästa bloggare, ibland gör jag andra saker i mitt liv! Som i lördags tillexempel, eller vi börjar med fredagen, på fredagen efter jobbet så åkte jag hem och fixade mig för att därefter dra mig upp till olearys, där väntade bowling och god mat med fina arbetskamrater! Jag slog alla stenhårt på bowlingen! det gickk så förbaskat dåligt! 111 poäng hamnade jag på och de andra drog iväg med rekordfart! med detta kan ni ju räkna ut att det inte blev någon 1a placering för mig inte! Lördagen spenderades med min andra halva, vi låg och drog oss i sängen i en evighet och bara hade det sådär otroligt slappt och skönt! Åkte in till stan och jag köpte mig ett par byxor och Jimmy köpte hängslen! Hem igen för att fixa oss för att dra oss vidare till staden igen, där hämtade vi upp världens gladaste och finaste Icka! Vidare till Kvarsebo och där avnjöt vi kvällen mitt ute på ett gärde, i en liten "nyrenoverad" stuga som de har gjort om till pub, det var dansbandskväll med ett härligt rockabilly gäng och både jag Icka och Jimmy njöt till 1000 varje sekund! Tänk att det kan vara så otroligt roligt att bugga och umgås med människor i alla åldrar, ute på landet, till bra musik! Livet var för härligt den kvällen! 
Just nu sitter jag hemma, i en lägenhet som ser ut som ett bombnedslag! jag förstår inte hur det kan bli så stökigt!? Men det är det, och det ska jag väl försöka göra något åt! Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0