Inte för att vara den som är den...

... Men! jag känner mig himla duktig! Idag har jag varit himla duktig! 
Vaknade skapligt, gick upp och bäddade om, dammsög sängen innan jag bäddade nya lakan! 
Sen fortsatte jag att städa och diska och tvätta och allt det där som är så himla tråkigt egentligen, men det är så skönt när det är klart! Det blir ju så fint! 
Sen åkte jag och jobbade i några timmar, kom hem och satte igång med maten! Vi får mammas och Classes matkasse nu när de är i Mexico! Och idag gjorde jag Texmex-ris med krispig kålsallad! Personligen tyckte jag att det blev himla gott! Och många matlådor blev det! 
Nu sitter jag i soffan och känner mig nöjd över dagen! Chillorna är fixade, och jag ska hänga en tvätt till innan jag njuter ordentligt av kvällen! Jimmy är på Basket ikväll. Så jag får längta efter honom och mysa med våran lilla teroristkatt!

Kommentarer
Postat av: Morfar

Den katten kandu väl snart uppträda på cirkus med.Ha det bra resten av dagen

2013-02-13 @ 12:50:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0