Imorgon

Imorgon, kommer det inträffa något så otroligt stort för mig, jag ska få vara med om något jag har drömt om i flera år! Jag ska få se världens bästa Slash, ni som har läst min blogg ett tag vet om att han har varit en speciell person för mig i en längre tid. Det går inte ens beskriva det, jag har verkligen inte fattat att det är sant! JAG ÄR SÅ LYCKLIG! Bara jag och min fina Jimmy, Det kommer bli oslagbart! AAAAHHH! Kan ni förstå hur det här känns? ? ? 
Nä jag tror inte det! jag ska få höra hans gitarrsolon på riktigt, jag kommer att få se hans stora afro med en hatt på huvudet, jag kommer se honom smeka över giratthalsen och se sådär soännande ut som bara han kan när han gömmer sig lite lätt bakom sina pilotbrillor! HERREJÄVLAR! 
Kvittar att han är en gubbe nu! Det är fortfarande Slash! Som är så fenomenal på alla plan! 
Jävlar...!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0