Hamsterhjul

Just exakt nu är jag lite uppgiven, samtidigt som jag är uppspelt! Det är en salig blandning ska ni veta! Jag är uppgiven för att jag känner att jag och Jimmy vill hitta vårat hem, där vi båda vill bo! just nu känns det inget vidare! 
Jimmy vill till staden och jag vill det också! Bara jag får med mig Wilma och chillorna! 
Jag är uppgiven för att jag inte lyssnade på mig själv när jag gjorde ett val som skulle förändra hela livet! Jag ångrar att jag lyssnade på andra och inte lyssnade på mig själv! Nu sitter jag här, utan någon vidare utbildning, med många fina minnen visserligen, men det hjälper mig inte så mycket, nu när jag sitter här, som vikarie. I lilla Finspång.. Därför har jag börjat kolla mer och mer på utbildningar! Men det är många MEN, men det får vara slut på det nu! Jag lever här och nu, jag kan inte vänta längre! 
Jag är uppspelt för att när jag väl började kolla på utbildningar så blev jag väldigt uppspelt! Det ska bli kul! om jag bara kommer dit! Hoppas!! 
Jag är uppspelt för att solen skiner på oss och jag vaknar av att det inte är becksvart ute! 
Jag är lite uppgiven för att jag har världens ondaste böld på käklinjen! FY FAN vad ont den gör...  döööda mig. nä inte riktigt! Men den bultar ständigt och påminner sig ständigt om att den finns där! Blä!..
Nä nu ska vi vara possitiva! Jag ska gå och duscha, sen åka och handla presenter åt mina vänner som fyller år imorgon! 
Ha en skön dag i solen mina vänner!

Den ser snällare ut än vad den är! Försvinn med dig!

Denna ska jag ha på mig på lilla Tindras dop, den 16/3!
Lillskruttan växer så det knakar! Det är så kul att se att hon är så med! Tv.n är himla spännande som lyser så fint!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0