Alltid retar det någon

Jag har gått omkring och funderat hela förmiddagen på jobbet. 
Jag och Sofia var hos en Sierska igår, eller vi blev bjudna till Fias hunduppfödare, som hade tagit dit en sierska! Hon gick igenom oss en och en medan vi andra fick lyssna, jag kände ju som sagt bara Fia så jag visste inte hur bra det stämde för de andra, men JISSES vad bra allt stämde på mig, allt hon sa, det var som en spark i arslet! 
Jag minns knappt vad hon sa! Men hon sa att jag skulle vakna och ta tag i mina drömmar, livet är här och nu och jag ska inte leva för andras skull, jag ska inte heller ta åt mig av människor som inte vill mig väl, (gäller väl alla). Hon gav mig en uppgift, att jag ska göra minst 2 personer om dagen i 2 veckor upprörda! Jag tänkte, va? jag vill väl inte vara dum och få folk arga på mig?! Men då sa hon något väldigt smart. "Du kan ändå inte påverka vad människor vill känna, det du ska göra är att säga vad du tycker, och i och med det kokmmer minst 2 personer om dagen bli förbannade arga eller upprörda, endast för att du tvingar dem till att tänka!" Hon har ju faktiskt rätt. Sen avslutade hon med att, "Det är dags för dig att bli en bitch!" aha! men det kan jag ju! jisses sån bitch jag kan vara ibland! Jag frågade även en fråga som fick en stor klump inom mig att släppa, men det vill jag inte skriva här. Det vill jag inte att alla ska veta. 
Jag är fortfarande helt snurrig och väldigt trött. Det är så mycket att tänka på! 
Jag och Sofia vill iallafall träffa den här damen igen, ensamma! Då blir det mer privat dessutom! 
Nu har jag en fråga som jag sedan ska skriva om senare! 
Tror ni på spöken/andar?

Kommentarer
Postat av: Anonym

absolut!

2013-02-22 @ 06:53:48
URL: http://ermelie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0