Julklappar

Jag är snart klar med de julklappar som jag ska köpa, det är bara farfar och Jimmy kvar. Farfar vet jag vad vi ska köpa, jag har bara inte kommit iväg till stan än. Det är värre med min fina sambo och pappa till min bulle! Han önskar sig inget, eller jo, med det är saker som jag inte kan ge honom, eller vill inte ge honom, "vadå??" tänker ni, jo han önskar sig pengar till tatuering, det är bara det att sedan vi träffades, även när vi umgicks bara som vänner, så har jag alltid sagt till honom att händerna och halsen inte är okej! Jag känner honom, han skulle inte nöja sig med en liten symbol eller text på varken hals eller hand. Sist det var tattoomässa här i Norrköping så kom han hem med en sugarscall på handen, jävla arsle, men man vänjer sig visserligen, men jag skulle INTE bidra till en tatuering som kommer sitta på hans hals eller på hans hand. Han är så fin som han är :) 
Sen önskar han sig nya dörrar till sin bubbla, ni hör ju... Han har redan köpt nya dörrar en gång men han kan inte riktigt bestämma sig för hur han vill ha saker och ting och när han lagom är klar så gör han om det igen. Han är en drömmare mitt hjärta!
Jag har köpt en liten julklapp än så länge, men jag vill köpa något mer, men samtidigt så fyller han år 3 veckor senare! 
Hur som helst! Har ni några tips? Släng upp alla tips ni har! Så jag kan få lite insperation och starta upp min fantasiverkstad!

 

Kommentarer
Postat av: Anonym

En ring?

2013-12-12 @ 14:09:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0