GeKås

I lördags ringde klockan 04:00 och det var dags för oss att stiga upp, ganska snart märkte jag att kroppen hade en dålig dag, magen sa ifrån genom att sätta käppar i hjulet. Men kläder på, kämpa sig upp och märka att mina älskade åksjuke armband, som jag haft på mig i veckor, plötsligt bara var ett... Fan, rent ut sagt, kunde inte hjälpas. Upp på fötterna och ut till bilen, där ute kräktes jag, o tårarna rann, magen värkte och allt kändes så otroligt ovärt! Men så fort hulkningarna ger med sig så vaknar man på nytt, vi begav vi oss mot Svärtinge där vi mötte upp de andra, sen begav vi oss mot Småland och Ullared. Väl där hade vi en otrolig tur! Bara en pytte kö och snart var vi inne, men herregud vad folk! Att ta sig fram med en vagn var en mardröm, hur eller hur så löste vi dagen riktigt bra, trots en ömmande rygg och ett värkande knä! Vi fick med oss många julklappar och jag kände mig nöjd med dagen. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0