Facebook

Förut satt jag och rensade på vänner på fb, har undvikit det så länge för det har alltid varit så besvärligt om det är föer än en person som man vill ta bort från vänlistan. Upptäckte dock att facebook äntligen utvecklat sig så pass så det var bara att klicka på och allt gick otroligt smidigt! 
Funderade på varför jag hade vänner som jag knappt visste vilka det var! Varför har man de vännerna? Hur hamnade de där.. Jag kom fram till att om jag mötte denna person i den verkliga världen, skulle jag då hälsa eller bara lossas som att jag aldrig sett denna person tidigare, för pinsamt sagt så är det ju så det funkar! Så, sammanfattningsvis, så rök det en hel del personer från min facebook idag! Otroligt skönt.

Kommentarer
Postat av: Michelle

Spännande det ska bli att följa din graviditet här på bloggen! :D

2013-12-06 @ 17:05:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0