Ett långt inlägg om inte så mycket

Idag har det snöat, ja herre jäklar vad det har snöat! Frågan är om det kommer bli kvar till Jul, det återstår att se! 
Vi har precis ätit världens finaste söndags middag! Tacos! Möms! Synd att man lyckats krympa ner magsäcken så pass att man orkar max en hel tacos.. Det är ju liksom så gott! Hur eller hur, idag har vi städat hela lägenheten, i brist på annat att göra! Eller inte, det var verkligen nödvändig. Både jag och Jimmy är lite små lata och stökar ner mer än vad det är nödvändigt, men samtidigt så blir det ju så fint när man väl städar! Håller ni inte med? ;) 

Lyckades hur eller hur att somna om imorse och sov ända till halv elva!! Helt galet! 
Men antagligen nödvändigt, det har varit en lite små trälig dag idag, men så är det, minst en dag i veckan har jag en sådan dag då inget vill som jag vill.. Kroppen bara vägrar. "Lyssna på kroppen och få inte dåligt samvete för att du behöver varva ner och ta det lugnt" min barnmorskas ord. Det har hon ju helt rätt i. Så faktiskt, nä det är bara gilla läget och försöka anda sig igenom illamåendet, som imorse var det värsta på länge! Usch! Det var nästan ångestdrappat. Jag ringde hur eller hur upp poolen och berättade läget och de förstod de också. Så jag måste säga att jag känner mig otroligt stöttad ifrån alla håll! Det gör mig rörd och glad! 

Snön faller tungt utanför, Sally ligger i elementkorgen och sträcker ut sig som aldrig förr, njuter av att kunna ta så mycket plats som hon bara kan! Söta lilla tjejan! Wilma har haft en sådan energi idag och trots att Jimmy har lekt med henne i evigheter så ska hon tracka Sally något extremt, men nu äntligen ligger hon och sover i våran säng. Jimmy sitter vid datorn. Vi har en skön Söndag och jag själv sitter och kollar på "Face off" just nu. 
Vilket långt och meningslöst inlägg! Men men! 
ha de så hörs vi snart igen! 
chiao!
sötkatt.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0