Bullen/skrutt/Tjorven/Viggo

Kärt barn har många namn, jo, nu när magen kommer mer och mer så blir det fler och fler smeknamn, jag tror det är en liten Viggo, jag tror alltså att det är en liten pojke vi ska få, men har samtidigt alltid drömt om en flicka. Det kommer bli så spännande att se efter allt kämpande! Detta maraton som ska genomföras runt juni 2014 kommer vara värt allt! Hur som helst! Denna lilla filur har redan fått många kära namn och igår på Håkan konserten! (Kommer ett inlägg ang. Detta senare) så blev Tjorven ett nytt smeknamn och Sofia stod och myste mer med magen än vad hon myste med mig! *avis redan* men det är som de säger, plötsligt är min mage allas mage, människor vill känna klappa och mysa. När morfar gjorde det för första gången kändes det läskigt, för då fattade jag ju knappt själv att det faktiskt var våran lilla skrutt där inne, nu kan jag känna lite märkliga rörelser och jag tror bullen kör lite gympa stundtals! Det är häftigt! Känns som en bubblig mage men lite annorlunda, svårt att förklara! Nä nu! Skrev i all hast och vill visa att mycket händer! Magen kommer mer och mer! Nu ska jag till jobbet men skriver snart igen!
Vem du än är så är du mig så kär❤️


Kommentarer
Postat av: Anna

Åh Bullen!! ❤️ jag håller fast vid flicka än så länge! Hihi 😊

2013-12-19 @ 19:42:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0