Aron

Idag var det Aron som stod i centrum, han såg ut att stortrivas och var otroligt nyfiken på hela dop-cermonin, prästen var himla bra och skojade med Aron som gjorde Aron ännu mera uppmärksammad! Det var ett lyckat dop och Tobias bror som nu är Arons gudfar, höll ett otroligt inspererande tal för Aron! Måste säga att det var en höjdpunkt under hela dopet. Vidare till Fallas folketshus, där vi blev bjudna på smörgåstårta och lite god fika. Helt perfekt! De fick så mycket fint, eller Aron, fick så mycket fint ;)
Av oss fick Aron: 
•en pusselmatta med bokstäver och siffror.
•fårskinnstofflor, som mormor har gjort.
•leksak som ska föreställa en bilratt med spakar och lampor som blinkar och låter. (tror pappa Tobias blev gladast över denna leksak ;) ) 
Aron fick dessutom ett jättestort gosedjurs hund, som han älskade! Han verkligen lutade sig fram och gosade ner hela ansiktet mot den stora mjuka hunden. Otroligt söt! 
Lisa och Tobias hade även gjort lite frågor om Aron, som vi alla fick gissa svaren på, det var riktigt roligt! 
Det var en toppendag hur eller hur och efteråt åkte jag och Leijonet och satte oss på Hugo och åt god mat och pratade en himla massa! En riktigt bra dag idag helt enkelt. 
Nu ligger jag i sängen och ska sova, imorgon ska jag jobba 7-17 får se hur det ska gå! Känner hur trött jag blir av bara tanken! Men det ska gå, helt enkelt!
Lisa, Tobias, Aron, Fredrik och Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0