Soppdiet och måne!

Dag 5 av soppdieten. Det är så äckligt med kålsoppa, om ni inte redan visste det. Jag har ont i huvudet och känner bara blä idag! Längtar ihjäl mig efter tacosen ikväll, riktig mat! Men jag ska klara detta! Nu har jag gett mig tusan på att det ska gå och det ska det. Jag märker redan stor skillnad på mig kropp, den är inte alls lika uppsvälld och känner mig redan nöjdare. Men nu är det ju så att jag ska hålla kvar i att vara nyttig, äta bättre och träna mera. Jag behöver det! Men denna soppdiet. Den är tuff! Riktigt tuff!
Jag längtar efter helgen! Jag är tredagars ledig och ska sova och ha det skönt, träna och äta god men nyttig mat. Sen på lördagen ska vi ha kräftskiva ute i Butbro hos Amandas pappa Fredrik, plus att Fredrik och hans tjej Therese ska vara med, med deras vänner, det blir alltså ungdomarna mot "pensionärerna". Vi ska köra 5-kamp och hela köret! Om bara vädret är på våran sida kommer det nog att bli riktigt kul!
Har ni sett förresten vilken enorm och fin måne det var inatt? Många som har svårt att sova när denna enorma måne är framme!
Åh kan inte tänka riktigt! Så nu avslutar jag detta!
Hejdå!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0