Puls VIP

I fredags åkte vi till Linnea på förfest. fina vänner och mycket skratt! Vi åkte in till Norrköping, där det var nyöppning av nya Puls, vi var VIP och fick buffé, champagne och två helrör med tillbehör stod på vårat bord uppe på scenen, snacka om att man kände sig speciell ;)
Träffade lillebror o hans vänner och ganska snart blev lillebror lite för onykter, så jag skulle följa med honom hem, snäll som jag är! bussen hade vi dock missat och det var 2 timmar kvar tills nästa buss, jippi... Det fick bli nattmat på max medan vi försökte få tag på skjuts, ingen kunde och klockan gick så långsamt, men tillslut kom vi hem. Det var en händelserik kväll måste jag säga!



bild1 helrör
bild2 fina tjejor
bild3 min prins
bild4 grabbarna bus
bild5 buffé intag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0