Kräftskvia och bulor

"Jag ska aldrig mera dricka!" 
Hahah jo tjena... 
Men oj, kräftskivan igår var galet kul. Den var framförallt galen, nattdopp och stora bulor i huvudet fick jag. Det blir plötsligt lite för mycket för min kropp och den svek mig, när jag satt där i en stentrappa, sen låg jag plötsligt längst nere i trappan, men bulor i pannan och oj, ae jag tänker faktiskt inte berätta mer om det. 
Jag berättar hellre om det som hände innan!
Gårdagen bestod av lite pyssel hemma, förberedelser för kvällen, flyttade min bil. Ska lägga ut den på blocket ikväll så får vi se om jag kan bli av med den. 
Gick en långprompa i högt tempo och sen fixade vi oss för att åka på kräftskiva, åt goda kräftor och allt därtill, lekte lekar, vi förlorade stenhårt. Men oj så kul vi hade! 
Sen blev det nattdopp och tillslut gick det utför. 
Inatt ska jag njuta varje sekund av att få sova i våran underbara säng! 
Imorgon är det en ny dag och den ska spenderas på Hällestadgården, första gången på evigheter! Kommer bli intressant!
Här kommer ett gäng med bilder från gårdagen!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0