Kräftskiva o nya bilar

Soppdieten är slut, och jag är så lycklig! Helt underbart!
Nu slipper vi den! Jag har slimmat till mig en del sedan jag började med den där förbaskade soppan och jag var seenast ute igår och gick en långpromenad med Sanna. Otroligt skönt i det fina vädret.
Ikväll ska vi på käftskiva, så jag längtar efter kräftor!! Det är helt galet!
Fest för hela slanten blir det, nu ska vi åka till systemet och flytta på Alban för han har bytts ut mot en audi. Tänk att det kan kännas i hjärtat. Att jag ska göra mig av med min trognaa vän som stått upp för mig i vått o tort! Vi har varit med om mycket under dessaa två år tillsammans, men nu är det färdigt för lille Alban, då han läcker olja och för mig blir det för komplicerat att försöka fixa honom!
Så nu har jag hittat en Audi som ska få följa med mig hedan efter på alla våra äventyr!
Det blir nog bra det med!
Nu ska vi dra oss. Hade!

Häör har vi pärlan! Skapligt fiin va?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0