Kålsoppa

Jag mår bra just nu, det känns trots allt, välldigt bra just nu.
Vårat hem är fint, mina djur mår bra, min kärlek är starkare än någonsin till min Jimmy.
Allt förutom min kropp känns bra. Så nu har jag bett Amanda om hjälp, så det ska se till att hända någonting med latmasken i mig!
Vi har lagt upp ett litet program om vad jag ska göra för träning.
Och igår kom vi överrens om att köra en ränsning på all skit vi sitter inne på i våran kropp, vätska bland annat. Så nu sitter jag här, men en stark och faktiskt riktigt god Kålsoppa, som ska hjälpa mig att starta på riktigt. Den ska jag äta så mycket jag orkar av. Plus en massa frukt och grönt!
Det känns bra! Det ska gå det här! Jag ska minsann hitta tillbaka till en kropp som jag är nöjd över!
Och då pratar jag inte om att gå ner en massa kilo, jag vill bara bli lite mera "Fit". Lite muskler som även hjälper mig i arbetet.
Kom igen nu! Nu kör vi!!

Lånad bild från Google.se
Detta schema går vi efter! Önska oss (mig för Amanda kan, det vet jag redan) lycka till!!

Kommentarer
Postat av: Tobias Andersson

Det handlar inte i det stora vad man äter utan hur mycket man tränar :) Bättre träna och äta gott än att träna lite och äta något man tycker är okej :)

Svar: Åh, jag vet Tobias! Men jag tränar nu också, börjat lite smått. Det här med soppan är en rensning av vätskor osv i kroppen, en bra sak att göra ibland! :)
Signe Connman

2013-08-18 @ 17:37:22
URL: http://grytis.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0