usch för äckelväder!

Tänk så deppig man blir utav detta väder! Så otroligt jätte ledsen känner jag mig! Utan någon anledning! 
Jag borde vara kalasglad just nu! För jag fick precis ett samtal om ett vik på 100% på hemtjänsten! fram till Juni! Det är ju verkligen hur bra som helst! Jag är jätteglad! 
Jag ska åka och hjälpa Sofia med att packa inför hennes flytt nästa vecka. 
Ikväll får vi se vad som händer! Vi åkter nog förbi bosse och tina för jag hittade en kalas söt jacka åt Tindra igår! 
Måste även träffa Tobias och ge han Arons present med! 
Ni ska veta en sak! Att köpa barnkläder kan vara det roligaste som finns! Det finns så mycket fint och tufft som man blir helt betagen av! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0