Les Miserable

Igår kväll åkte vi till Texas Longhorn och käkade god mat! "Firade" våran dag en vecka sent! :) 
Maten kan ju knappast bli bättre! Så otroligt gott! 
Sen åkte vi hem och jag ville så gärna se "Les Miserable", Jag har hört så mycket bra om den. MEN:
Här kommer mina men: De sjöng, heeeeela tiden, jag trodde inte det skulle vara en sång på 3 timmar, det blev lite för mycket. Man hängde inte med på vad det var som hände, man fick inte någon bra relation till karaktärerna, först idag, dagen efter, nu när jag är korkad och ser den igen, som ögonen bara rinner och rinner, för nu vet jag ju vad som väntar, nu förstår jag lite bättre, och om de då inte hade sjungit exakt hela tiden, så hade den varit mycket bättre, för jag älskar denna stil på film. Historiska filmer, denna utspelar sig från Franska revolutionen. 3 av 5 får denna film! Jag tycker skådespelarna är otroliga! Så otroligt bra! 
Se den, men se den med text, och med ett öppet sinne när det gäller att se en film med bara musik i 3 timmar! 

Kommentarer
Postat av: Sofia

Men det är ju en musikal, vad hade du väntat dig? Hahaha :)

Svar: Haha ja! Men att de sjöng exakt hela tiden blev lite för mycket :) De kunde haft några vanliga konversationer! :)
Signe Connman

2013-04-06 @ 11:51:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0