Helgen på det bästa sättet!

Sov gott fredag dagen. Jimmy och jag ville hitta på något när vi nu "firade" 1 och 1 halvt år förra veckan, då firade vi påsk som bäst, så i fredags åkte vi till Texas Longhorn, åt god mat och njöt av varandra! Sen åkte vi hem och såg film. Jag höll mig vaken så länge som möjligt eftersom jag skulle jobba lördagsnatten. Jimmy och Wilma hade redan somnat vid tio tiden ;) 
Jimmy åkte till Yxbacken på någon tävling som han var inbjuden till från Somewear. Så jag hade en lugn förmiddag, såg om filmen från dagen innan. Sen ringde Jimmy och frågade om vi skulle åka in till stan och käka och gå på stan lite, så det gjorde vi. Chili Wok blev det. Sen köpte jag smink. Herregud det var evigheter sedan jag köpte smink. Hur som helst så åkte vi hem och sen var vi bjudna på Tacos hos pappa, sen åkte jag och jobbade natt, sista natten för veckan, den gick hyffsat fort och när jag väl kom hem igår morse så låg Jimmy och sov med kläderna på! Hård kväll? haha! 
Vi bestände iallafall att åka på bio på kvällen, vi såg "This is 40"  Den var faktiskt bra! Helt okej, lättsam och visst kunde man förutse vad som skulle hända, men det är skönt med såna filmer också! Ibland! 
En bra helg med min fina sambo! Nu är han i Stockholm igen och vi har verkligen fått känna på hur det är att ha distansförhållande. femte eller sjätte veckan i rad nu som Jimmy är iväg på vardagarna. 
Hur som helst, ska jobba 14.30-19.00 idag, lite lagom så jag kan ställa om mig på att jobba dagjobb igen! 
Förövrigt så har Wilma börjat löpa, och en könsmogen katthona, är inte det roligaste. Nu förstår jag vad alla pratar om. Åhhh! Hon dreglar och jamar heeela tiden! Haha! Åh lille vän! 
Detta blev visst ett riktigt "dagboksinlägg" inga djupa tankar bakom detta, men det kan väl vara skönt det med ibland! 

Kommentarer
Postat av: frugan

snyggt underbett >:)

Svar: Yääh, I know i like it <:
Signe Connman

2013-04-08 @ 17:02:54
URL: http://egao.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0