Förändring

Just nu, är jag sååå trött på mitt hår, det är i en längd då det inte går att göra något med! Jag kräks på det, men jag visste ju att det skulle bli så! Samtidigt orkar jag inte vänta! Så nu har jag bestämt mig för att sätta i löshår. Jennica ska hjälpa mig att få till det bra, nu återstår det bara att beställa hem, och då gäller det att fundera ut vilken färg jag ska ha det i! Jag vill gärna testa på något annorlunda, och jag tänker då en dipdye, se om jag passar i det! Men då ska inte löshåret vara långt! Inte till en början när mitt andra hår är så kort! Det blir nog till nyckelbenen ungefär! Men här är lite ideer på färger och snygga bilder! bilderna är lånade från Google.se 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0