om ditt hjärta slår, kommer jag vara med dig vännen vart du än går

gårdagen var perfekt! Åkte ut skapligt till stallet och red, Ida var hiiiimla duktig igår! blir samma sak idag! 
Efter stallet begav jag mig till min fina lilla Fiaplutt! hälsade på hennes lurvisar, och åt revbensspjäll, M u M s!! 
Blev att jobba 16.30-21.30 gick bra, det är skönt att jobba kväll på hemtjänsten, går så otroligt fort! 
Idag var jag fräck och tog bort min tillänglighet, ville umgås med Sanna innan hon åker, hon flyttar till London på söndag.. jisses! vad jag är glad för hennes skull och ledsen för våran skull som blir kvar utan denna härliga människa! Ska även hinna rida, och springa med Amanda, FIT FOR FIGHT! (vi ska även tvätta hennes hår, ja ni hörde rätt... hon behöver hjälp med det! haha! sötan!) Sen ikväll blir det mys för hela slanten med Anna och Amanda! Idag blir det en sån här bra kompisdag! som jag behöver ibland! 
Nu ska jag sätta fart! bajs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0