Öland 2012

Det har varit en härlig helg på öland, inga måsten utan vi har haft det skönt och kul! Vi begav oss på fredageftermiddagen och stannade ganska tidigt och käkade lite, sen blev det raka vägen till Öland, väl framme bodde vi i en stuga hos Amandas gammelmoster, OTROLIGT fint! jätte jätte fint! det var så perfekt! kvällen bestod av alkohol och Alias! tänk så kul det kan vara! haha! 
Morgonen därpå begav vi oss runt till olika ställen på Öland för att se vad som menades med Skördefest, för det var det som var huvudgrejen denna helg på Öland! Skördefest, vi insåg snart att det innebar Pumpor, halmbalar och får! det var så otroligt mysigt! och det var så fint! Jag skulle verkligen kunna tänka mig att bo på Öland, det är så mysigt! 
På kvällen alias och mer alkohol! 
Imorse vaknade vi lite halvskapligt och lade oss alla och såg en film, sen skulle vi bli bjudna på Sveriges godaste Pizza! Amandas pappa skulle visa oss vad nyttig pizza var! ;) så vi åkte över på fastlandet och såg lite Kalmar och satte oss och åt Pizza, det skulle blivit strutsfilé pizza, men de hade inget strutskött.. skulle varit häftigt att testa! och den där nyttiga Pizzan blev en kebabrulle för pappafredrik!;) jag tog en kyckligpizza med grillad paprika och curry och grejer! VÄLDIGT god faktiskt! ;)
Sen lämnade vi Öland och Kalmar oss bakom oss och kom tillslut hem! Nu sitter vi och har det mysigt, jag och min finaste Jimmy, vi firar förövrigt ett helt år tillsammans den här helgen! ett helt år av kärlek, och vi har så mycket mer att se fram emot! älskade du! 
Nu blir det en liten bildbomb!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0