Mycket har hänt

Mycket har hänt sen sist jag skrev. 
Våran älskade lilla Sixten har fått flytta till landet, då han ville ha möjlighet att kunna gå ut, bra för honom, sorgligt för oss, jag saknar honom så det gör ont i hela mig.. 
Jag har även fått uppleva en dålig Lars Winnerbäcks konsert. Faktsikt, dålig! för att vara Lars. blev verkligen besviken i hela bröstet, Publiken SÖG helt otroligt! så otroligt lame musik! Och Lars spelade samma låtar som på peace and love, dystra deppiga låtar, nu tänker ni, ja men va fan trodde du? lars är en deppig kille, FEL det finns så satans mycket bra låtar, tänkvärda låtar. Den bästa konserten jag varit på var med Lars, 2010, h e l t otroligt! jag får rysningar av bara tanken! 
NU till det största! JAG FYLLER 20 ÅR IMORGON?! vad fan hände?! ursäkta att jag svär.. åldersnojjan tar ut sin rätt, fy satan imorgon får jag gå in på systemet och köpa min egna alkohol, imorgon är jag vuxen, på riktigt?! för 10 år sedan var jag 10, var så stolt att jag äntligen fyllde två siffrigt, och om 10 år är jag 30 ?! bläää... hahaha! 
NJUT AV LIVET HÄR OCH NU! 
och jo visst, jag är nog inte mer vuxen än vad jag gör mig till för fy så jag längtar efter att få öppna presenter och alla kommer för att fira lilla mig! hihi!

Snart kommer mamma så ska vi hjälpas åt att städa lägenheten! :)
 
älskade Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0