Saker man inte kan förstå

Igår blev jag så lycklig, det var utställning i Uppsala och min älskade prins Jason fick 85.5 poäng och sitt 3e cert och fick i och med det titeln Champion. Jag var även så glad för jag fick sitta med och vara sekreterare för en av domarna och det var så otroligt lärorikt! Sen kom vi hem, Fia kände på mina tre honor. förmodligen är Villemo och Tula dräktiga, vilket är himla kul! sen kom vi till Nella, som har gått ner mer och mer i vikt på sistone, dock helt oförklarligt, så då fick Sofia känna igenom henne.. och förmodligen har hon tandfel.. tandfel har bara ett slut och det är att chillan får somna in. Alltså så kommer jag snart få säga hejdå åt min älskade fina tjeja.. min finaste finsate skatt.. Nella var den anledningen till att jag ville skaffa chillor, först var det inte chillorna i sig utan det var hon. Hon är så otroligt snäll och underbar, en sådan fin personlighet och i nästan 3 års tid har jag fått njuta av hennes fina närvaro. Det var så otroligt jobbigt när vi akut fick ta bort Dumpe och detta kommer bli minst lika jobbigt. Min älskade älskade flicka. :(

Kommentarer
Postat av: Morfar

Vad önskade du för låt på musikhjälpen

Svar: Jag önskade Eldkvarn- Fulla för kärlekens skull det står det på bilden :) Kram!
Signe Connman

2012-12-11 @ 18:08:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0