mormor

Min mormor fick diagnosen äggstockscancer i början av året. Det har varit otroligt tufft och man har inte riktigt vetat hur man ska hantera det. Min mormor är en av de viktigaste människorna i mitt liv, hon betyder så otroligt mycket för mig, likaså morfar, världens bästa.
Idag har vi fått svaret, mormor och överlevt sin Cancer, hon är FRISK, åh mina tårar bara rinner och rinner av lycka, älskade lilla mormor, vad jag är glad att vi alla får fortsätta uppleva saker ihop med mina älskade morföräldrar. 
Äntligen lite lycka mitt i allt elende!
Just nu ligger en liten fin majvor här hos mig, var och hämtade henne hos frisören förut så nu är hon trött! 
Snart kommer älskling hem och ikväll kommer Amanda och Melker på lite kvällmys :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0