Får jag chans?

Idag har jag jobbat på Grytgölsskolan, det är kul! och jobbigt! ungarna är en rikktig utmaning ibland! men det känns himla bra när man får beröm över att de sköter sig bra när de är med mig! Det stärker mig!
Och jag får en sån nostalgi känsla när man hör meningen "frågade han på dig?!" "ihhhhh! hihihihi" hahah åh så lycklig jag blir hahah! söta små barn! och när pojkarna gör allt för att hitta sig en söt liten flicka, genom att bara fråga "får jag chans" tänk så lätt det var på den tiden! Men det är så det ska vara med kärleken, den ska vara lätt, den ska vara underbar, annars är det inte den rätta kärleken! nog kan den vara jobbig ibland, men den ska vara lätt som en fjäder! man ska ju kunna sväva på moln! 
Söta barn, kämpa på och lev livet! snart är ni stora!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0