En molningdag i naturen

Idag vaknade jag skapligt, fick se att telefonen hade plingat av ett sms, En ridtur blev bestämd och vi drog ut, jag och Zarah, det var friskt och skönt och jag vet någon som kommer ha träningsvärk imorgon! men det var ändå en lång och skön ridtur!
Nu är jag hemma igen och ska sätta fart och städa åt mina små luddisar! appropå det, Nella som jag berättade om, hon är dålig, men inte jättedålig än. hon få rvara kvar hos oss ett tag till, jag njuter av hennes närvaro varje sekund, min älskade lilla flicka! Ikväll blir det iallafall att åka till jobbet! förmodligen sista jobbpasset innan jag börjar mitt nya jobb nästa måndag! för sen blir det lite på hällestadskolan också!
Spännande! Spännande!
nä som sagt! sätt fart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0