Det är så jag säger det

"För du är det finaste jag vet"
älskade håkan, älskade älskade håkan. Det finns ju ingen som du! 
älskade Sofia! min fina fina vän, vad jag tycker om dig! 
mina älskade vänner, som gör mitt liv och gör mig till den jag är idag, där jag är idag. 
Älskade Jimmy, min finaste. igår sa du något som fick det att pirra till i hela mig, "när vi gifter oss ska vi..." när vi gifter oss, det är ju det vi ska göra, snart, det är ju så det ska vara! du och jag hand i hand genom livet, hand i hand, medan händerna sakta förändras från lena fina och släta till mer skrynkliga och osköna, men de kommer endå vara hand i hand, hela livet. Älskade du!
Tänk så skönt det kan vara att bara ligga här i sängen och njuta av fina texter som strömmar ut ur Håkan, ligga här och tänka på allt fint i livet, man behöver stanna upp och tänka på allt fint vi har i livet. Kan man det, ja då är man rik, vänner och kärlek kan ingen köpa, det kan man bara förtjäna att få. 
Jag är trött, förtillfället finns det så mycket som tar kraft, men att bara få ligga här lite extra länge och bara njuta, får krafterna att strömma in. 
 
Sofia Nilsen säger:
Tänker på din mormor när jag hör den här. Vet inte varför, men det gör jag. Kanske för att låten är så fin som hon är.. 

Och lyssna precis innan han börjar sjunga så skriker en tjej i publiken: "HÅKAN DU ÄR GUUUUD".. 

"Det är så jag säger det"- Håkan Hellström

Kommentarer
Postat av: Sofia

Och vet du hur mycket du ger mig? <3 kärlek kärlek kärlek <3 det är hela du!

2012-10-18 @ 14:23:46
URL: http://sofianilsens.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0