Old nr 7

Rubriken har inget med inlägget att göra! Det var reklamen som var undertiden som jag såg precis! För er som undrade!

Iallafall! Idag var det min första dag på långvik:et och jag var så glad och lycklig! Tänk, ja tänk vilket gäng jag jobbar med! Åh dessa fina människor! Vad jag känner mig uppskattad och omtyckt! De är verkligen vänner för mig. Jag fick vara med på personalmötet vi hade idag och bara det känns så bra att det var så självklart! Och om två veckor ska vi få julmat, jag tänkte att självklart så måste jag ju betala det men nej, de ville bjuda med från sin kassa de sparat ihop. Lucky me!
Åh var bara tvungen att berätta om min braiga jobbdag! Ikv har jag myst med min fina fruga! Och nu ligger jag och min man myser i våran nya fina säng. Så nu säger jag godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0